Gårdsägare

Igår skrev vi kontrakt på gården som vi kollat på ett tag, det kändes riktigt bra, fick nycklarna samma dag så nu är det bara att flytta in... nästan... vi ska fixa ordning kök och tvätt stuga. Det ska bli så skönt att flytta!!! Det värsta är nog att packa allt...
Golfen; Idag fick vi tillbaka teoriprovet från golfen, jag blev godkänd!! Trodde jag skulle kugga eftersom jag inte pluggat nåt men icke. TE kuggade men det var för att han sov på teori passet, pinsamt värre...
Nu är det bara fadder rundan som saknas så är Gröna kortet klart. Sista praktik tillfället var idag, gick riktigt bra.
Mamma var barnvakt och Ida fick för sig att följa med till Odensala, hon skulle välja ut en katt som vi kan ha på gården, äntligen får hon sin lilla kisse...


Kommentarer
Postat av: Sussa

Jag försöker kurera mig ;)

Kramar

2008-08-29 @ 14:42:21
URL: http://gangstar.blogg.se/
Postat av: E

2008-08-30 @ 07:36:03
Postat av: elisa

Hi! Tervehdys Suomesta. Vihdoin saimme nettiyhteyden kuntoon ja kävimme sivuillanne. Kylläpä on lapset kasvaneet!! Ja onnea uuteen kotiin.

Terveisiä kaikille!

2008-08-30 @ 07:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0