Kass golfning

Imorse slog jag slag i saken och mailade till mäklarna på de objekt som vi kollat på, inom 1 timme hörde de av sig till oss, nu verkar det börja röra sig igen, spännande, vi får väl se. Sen kom Susanne och Vilmer förbi lagom till lunch så jag skickade carin (vän och anställd) för att hämta pizza, vad gott det är när man lyxar till det så där en torsdag...

Jag och Susanne planerar vår resa och försöker hitta bra affärer, nu har hon hittat en outlet utanför NY med 160 affärer, det blir en lagom shopping runda. Någon som vill följa med?
Jag känner att jag inte bara gör det för att handla saker utan mycket för att komma iväg och framför allt för att se staden, hade varit kul att höra om någon har bra tips att ha med sig?

Golfningen idag gick ut på att lära sig puttar, bunkerslag och driver. Jag var hel kass på alltihop idag. Ville bara åka hem. Men det är väl så antingen går det jätte dåligt eller så går det bara dåligt. Svärfar hade barnen. (Snart har alla i familjen fått ta dem en varsin dag) Båda var vakna när vi kom hem.

Imorgon är vår lediga dag!! Vi skulle åkt till Mariefred, Gripsholms slott på guidad tur men morfar kände sig lite dålig så det blir inget... Synd, jag som hade tänkt kika in på Baby & Junior i Strängnäs, en märkesklädes butik som Helena O har introducerat för mig. Får bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0