Mäklaren

som säljer en av gårdarna från i söndags ringde idag och undrade om vi var intresserade, vi svarade att vi var det ifall vi fick mer mark och det lät väl inte hel omöjligt... Hon skulle återkomma så vi får väl se...
Dagen har tillbringats ute i Torstuna närmare bestämt på Torstuna Förskola. De har så himla mysigt där, jag hade möte med personalen hela eftermiddagen, kändes bra, att planera upp hösten lite mer. Som det ser ut nu så kommer vi behöva anställa mer personal till hösten 09, så om du är förskollärare och intresserad så hör av dig...
Snart är även deras hemsida klar som jag börjat lite smått med... www.torstuna.info
På kvällen var vi över till Susanne, Robin och Vilmer

för fika och lämna husvagnsnyckel.. de ska låna husvagnen ner till Göteborg, hoppas de kör försiktigt och unviker böter som jag lyckas få så fort jag kör husvagn...
Funderar på att sälja den... Intresserad?
 
Sen åkte vi hem till svärmor och fick korv med bröd.. Ida hade varit med dem och Anders syter med familj till Lasse Åberg museét och Sigtuna, imorgon skall de göra en utflykt till Lövsta bruk.
Betyder att jag och Thor ska vara home alone imorgon och mysa på vår lediga dag.

Kommentarer
Postat av: Sussa

LOVAR att jag ska visa dig foton på The Cameltoe när vi ses nästa gång..

hahah :)

Kram på dig

2008-08-14 @ 21:53:10
URL: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0