NY plans

Idag skulle jag jobb strejka men när jag lämnade Ida fick personalen för sig att det var en bra dag för att åka till IKEA och shoppa, hela bilen var fullproppad med grejer när vi kom hem. Sen kom skräcken... jag hade ju bitit av en bit tand som skulle lagas och Ida stackarn var lite orolig när tandläkaren höll på, jag sa till henne att om hon borstade sina tänder ordentligt varje morgon och kväll så skulle hon slippa borrar... Hon hade fina tänder, inga hål så jag hade egentligen inte behövt skrämma henne... men men.
Sen åkte vi hem till Susanne och Vilmer för lite snabbis fika.

Jag och Susanne började planera vår New York resa, först var vi inne på Kina men NY lockar mer (kollar dessutom precis på Sex and the city) Så nu blir det snart resa också!!! Måste hitta någon som shoppat där och vet om det finns någon bra märkesklädes outlet? 
Ida på väg till onsdags ridningen

På kvällen överlät jag nattandet åt TE och smet över till Susanne för att forsätta planerna det tog en timme så ringde han, Ida sov men Thor var vaken och ville inte alls sova... hur ska detta gå när mamma reser bort?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Jag har tyvärr dålig koll på NY men ska ställa frågan till mina läsare :)

2008-08-21 @ 05:57:43
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0