Solförmörkelse, maxi och grillning

Idag vid lunch tid kunde man se solförmörkelsen, inte speciellt häftigt, det var molnigt och jag var var tvungen att ha två par solglasögon på mig för att överhuvudtaget kunna titta mot solen...
Sen lämnade jag iväg barnen till farfar och for till maxi och storhandlade, landade på nästan 3 papp, men vi hade slut på mycket hemma, gillar inte att handla...

På kvällen fick vi trevligt besök av familjens Larsson-Oskarsson, undrar vilket efternamn de tar... om de gifter sig alltså...
Vi grillade, åt hembakad vinbärspaj (som var lite bränd på kanterna=( ) och sen toppade vi det med lite kräftor, jag var proppmätt så de andra fick dela på dem, tror dock det var Jenny och Te som åt mest...

Vi hade bestämt att inte prata häst men det gick inte, jag lyckades få in lite golf prat... Jenny verkar kunna det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0