Thuns

Shopping shopping och åter shopping. Har börjat med julklapparna tyvärr blev det idag bara klappar till mig själv...
Önskar att mina nära och kära ville höra av sig och snällt meddela vad de önskar sig i julklapp så jag kan köpa nåt som verkligen uppskattas.
Gillar inte själv att få sånt som jag egentligen inte behöver.
Mamma köpte ett par vita mjuka, lurviga Esprit tofflor till mig (I julklapp) av någon konstig anledning hamnade de i min kasse hem och Ida blev storm förtjust, hon provade dem och sa "mamma, de här kan nog jag ha när jag är 6 år?!"
Så ett litet tips... Ida blir nog glad om får ett par vita tofflor =)


Kommentarer
Postat av: -ME-

Haha, är det inte märkligt hur det kan bli? Jag var i Sthlm idag och det enda jag kom hem med var grejs från Hötorgshallen (av nån jävla märklig anledning var det bara piketpoliser och inga torggubbar på torget idag) och ett par supersnygga svarta handskar i lammnappa. Men det kunde ändå ingen annan prova ut åt mig, så whattaheck...

2008-12-10 @ 18:55:44
URL: http://vinterliv.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej! Då ser vi fram emot en önskelista från familjen i Sandängen så det blir användbara klappar.

Själva önskar vi oss en Skön och vit! jul tillsammans med familjen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0