Lucia

I kalendern stod -fira Lucia, och det gjorde vi, jag väckte Ida tidigt på lördag morgon och så gick vi upp, bytte om och fixade fika. Båda pojkarna blev glatt överraskade när vi lussade för dem, mobil bilderna blev tyvärr inget bra för det var så mörkt =(...

Sen fortsatte jag och Ida att göra klart julkorten, Ida var verkligen sååå duktig och det var bara ängelkort hon ville göra, hon är mycket för att prata om änglar, himmel och sånt just nu. Speciellt mindes hon min faster som gick bort för ganska exakt ett år sedan och ville göra ett kort till minne av henne,

Egentligen vill jag inte lägga ut nåt foto på korten för er som kommer att få ett i brevlådan men de blev så fina så jag måste göra det ändå, nära och kära, ni får blunda...



Kl 4 tittade vi på Lucia i Biskopskulla kyrka där min gamla kör framförde Lucia tåget, jätte vackert!

Sen kom min bror med sin son och åt mat och i samma veva fick vi hem en damsugarförsäljare, eller egentligen sålde hon väl nån städ maskin men alla går under -dammsugarförsäljare. Ett argument hon hade till Te var att man kunde tvätta hästarna med den...Billigt 35.000:- tack men nej tack.

Idag skulle jag ha jobbat i butiken Små Stjärnor men bytte söndag till nästa söndag istället. M.T.Charming Eva startar på Solvalla idag och TE ville att vi skulle dit och äta mat. Nu ska jag passa på att få undan lite så att jag hinner med allt, i Idas kalender stog dessutom att göra egna julklappar idag men det tänker jag inte berätta vad det är för nåt... =)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Var det DEN dammsugaren dom pratade om på Plus???

2008-12-15 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0