Dilemma, drömhus och vilda barn

Vi har kommit fram till att vi måste flytta!! Men hittar inget annat som är exakt som vi vill ha det.
Har ett hus på gång eller egentligen en gård, stort stall, mycket mark, stort hus men lite för mycket "att göra" och ligger lite för fel... Jag har haft tankar åt andra hållet... Men vi väger fortfarande för och nackdelar...
Att det är att göra är väl inget problem men helst hade jag velat bygga nytt. Har ju ritat mitt drömhus...
Det är väl inte försent än på ett tag men just nu känns det som om att tiden bara flyger iväg, fast det gör ju alltid det på sommaren. En vecka semester kvar!!!

På barnen ser man hur snabbt tiden går;
Thor 7 månader klättrade i trappen idag, så nu är det stenhårt på att grinden stängs, ingen som har grind att sälja, vi behöver en till ovanvåningen. Den killen är överallt hela tiden och blir så arg när han inte kommer fram tillräckligt snabbt eller når det han inte får ta. Tur att han har en storasyster som tycker om att kolla vad han gör annars hade jag haft fullt upp hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0