Kär lek och latte

Idag ringde min kära barndomsvän Ella som bor några km härifrån och (som vi träffar alldeles för sällan), de ville kommer över på fika med sina två pojkar, Arthur 5 år och Allgot 8 mån (3 v äldre än Thor)
Ida och Arthur lekte bra jämfört med förra gången då de inte alls ville umgås...
Jag och Ella drack latte och njöt av det varma härliga vädret, småpojkarna fick roa sig i skuggan.
Sen dök även Katta upp, jag försöker få ihop lite folk till hösten så vi kan ta en liten sista minuten och förlänga sommaren. Jag och Thor är med på det!! Susanne och Vilmer kanske?! Nu skulle även katta försöka få ledigt...

Kommentarer
Postat av: Sussa

Jag vill, jag vill jag vill, hoppas bara att jag ska hinna få ihop tills dess ;)

Kram på dig/er, nu ska vi dra till Bresse

2008-07-30 @ 10:21:29
URL: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0