Ottossons

Idag på kvällskvisten for vi iväg till Torstuna med "lilla lastbilen" för att hämta hem lite hö.
Vi fick även med oss en massa korv! Mums. Ett tips! handla direkt från Ottosson, de har riktigt fin kvalite på korven, Finns allt att beställa från fläskfile till falukorv. Säg till mig så får du nr.  Holmsta Gård.
Tackar och bockar för fika och trevligt sällskap.
Imorgon har det som vanligt kört ihop sig med personal så jag måste hoppa in och jobba och ingen som kan ta Thoris, förutom hans far som snällt får stanna hemma! Första gången han ska ta vab eller föräldra dag eller vad det blir..., så det blir väl ett kryss i taket? Puss.
Jag är glad att jag har bra personal annars som löser när det krisar, tack.


Kommentarer
Postat av: Sussa

Jag har utmanat dig på min blogg :)

Kram kraam

2008-11-07 @ 13:11:09
URL: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0