Punkt

nr 4 stämmer inte. Så, nu kan ni sluta fundera på det. =)

I helgen (igår) var vi på middag hos Sussa, Robin och Vilmer. Tack för en jätte trevlig kväll!
Jag fixade förrätt, Sussa varmrätt och Zara efterätt. Det var såå gott!!
Det ska bli kul om vi fortfarande ses om 10, 20 år och ser vad det har blivit av våra pojkar (barn)
Men, är det bara jag som känner att tiden går extremt snabbt?
Jag hinner ju ingenting.
Idag gick vi upp 8.30 (sovmorgon) myste med Thor i sängen, (Ida sov hos mormor och morfar.)
Åt frukost, duscha, klädde på mig och Thor.
Kl 11 åkte vi på farsdagsfirande hemma hos morfar, hela familjen samlad. (framme 12)
Åt mat, fikade
Kl 17 åkte hem, hemma 18
Lagade mat till barnen, matade, nattade och nu sitter jag här... När ska jag hinna packa upp dom där 4 kartongerna som står kvar? Och sätta upp j...gardiner, observera att jag höll på att skriva julgardiner...
Nån som vet var jag kan hitta fina gardiner?

Kommentarer
Postat av: Sussa

Tack själva för senast ;)

2008-11-10 @ 19:53:01
URL: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0