Kyrkis

Idag: åkte jag och Thor ner till kyrkis mitt i allt stress, vi fikade och åt sopp lunch tillsammans med Zara och Osvald.
Ida hade med sig Elin hem och så åkte de på ridning. Hon börjar bli stora tjejen...

Butiken: är nästan klar! Imorgon har vi VIP kväll för nära och kära, vi börjar med ha 10 % på allt i butiken. Välkommen.
Jag och Carin lärde oss kassan.

Sandängen: Idag hade snickaren satt upp täckskivor mot taket och spacklat, så i helgen får jag väl försöka få tid att måla det där. Gamla placet är nästan tomt, bara stora sängen och soffan som står kvar och så alla gardiner och lite blommor så det ser bebott ut.

Dagens bilder...

Kommentarer
Postat av: Sussa

Nästa vecka hakar vi oxå på ;)

Kram på dej

2008-10-01 @ 23:17:01
URL: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0