Ledig dag

Idag har jag och barnen haft en ledig dag, det var så skönt. Visserligen åkte vi in till kontoret en snabbis på morgonen och jag åkte och jobba på kvällen men det var kul att vara hemma och rå om barnen lite.
Vi gick en promenad, Ida tog med sig sina katter i sin dockvagn och lagom långt från huset smet dem båda och Ida började storböla, katterna var livrädda och ville inte låta sig fångas så vi fick vända hemåt och då följe de efter, det var den härliga promenaden det...
Sen tittade vi på hästarna och hjälpte snickar Erland att skruva ihop köksön och stolarna, det blev så fint.
Ja, jag lovar jag ska lägga ut bilder men vill måla först, har inte hunnit det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0