Höst

Idag upptäckte jag att det är höst. Det är så vackert! Ska lägga ut ett foto på kastanje trädet som jag har utanför fönstret någon dag.
Lokalen börjar likna nåt, tjejerna, mina kollegor är så duktiga, just nu är de i Marieberg och hämtar ett tungt vägghäng.
Har jag berättat vad det är för butik vi ska öppna?
Små Stjärnor, märkeskläder för barn. Invigning blir den 5 oktober, hjärtligt välkommen. Samma dag är det Mickelsmäss i Örsundsbro då det kommer mellan 20-30 tusen pers, så ni får trängas med alla andra.
Butiken ligger i Vardagsrum butiken som en shop in shop. Vi kommer att ligga bra långt under i pris jämfört med andra butiker. Så kvalitetskläder till bra pris, kan det bli bättre?
I helgen fick vi hem 2 hästar, Chippie Ås och Margot, jag hade då tyckt att vi kunde ha väntat lite med hästarna, men ni vet ju hur te är...
I veckan ska jag hinna med en konferens resa till Tallinn, lite fel i tiden men den resan har varit bokad sedan i våras och det kan vara välbehövligt med en liten tripp mitt i allt.
Äppel kalas...

Kommentarer
Postat av: Sagasmamma

guuud så spännande :))) Jag kikar garanterat in :D Massa lycka till :) kraam

2008-09-22 @ 22:49:59
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh vad roligt! Synd att vi flyttat, annars hade jag garanterat kommit och handlat! Barnklädesaffär, det drömmer jag om att starta upp. Duktig du är som gör verklighet av det!

Kram Nina

2008-09-23 @ 22:00:32
URL: http://mammanina.blogg.se/
Postat av: Malin

Gratulera att det har gått så bra me butiken är jätteglad för er/ din skull kommer självklart in och kollar kanon att ni öppnar nu lovar att köpa en present ifrån er till en kompis till mig som ska ha barn stort grattis igen... Kram Malin!

2008-09-24 @ 12:03:48
URL: http://duochjag.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0