Ja, jag vet...

Har helt enkelt inte hunnit blogga på ett tag... Ni vet, jag har ett liv också. Just nu är det dessutom nåt hela tiden så jag vet knappt vad det är för dag. Som om att det inte vore nog med flytten så håller vi helt plötsligt på med ett nytt affärsprojekt också... obs att jag skrev VI, jag och tre tjejer till, tyvärr är det fortfarande hemligt men snart kommer ni alla att få veta vad som är på G.

Sen så har jag varit så smart denna termin och planerat in alla (två av tre) förskolors personal och föräldra möten samma (denna) vecka, den tredje var förra veckan... Imorgon har jag även FP möte då det är tänkt att jag ska ta över gruppledaransvaret men som det känns denna dag så låter jag nog någon annan med lite mer fritid ta över. Ska sova på saken och skriva en prio lista...

Tur att man har vänliga själar som ställer upp och tar hand om kidsen när det krisar som idag. En sak till, Ida red på en vit häst idag som heter Solveig, tidigare har hon ridit på Peter...
Varför är det alltid så att allt händer på en gång?

Och huset, har jag sagt att det börjar bli klart i köket? idag var jag ut en snabbis och tog lite mått för kunna köpa lite garderober så att vi kan flytta över alla kläder och flytta ut. Varje gång jag är där njuter jag av lugnet, där har jag ro och sitta på trappen och titta på djurlivet eller bara äta ett äpple...

Och alla ni som läser min blogg! Jag vet flera stycken i min omgivning, varsågod och lämna en kommentar ibland. Hade ju varit lite kul att få respons på det man skriver... Kanske skriver oftare och mer då =) Nä, nu ska jag förbereda morgon dagen. Natti

Kommentarer
Postat av: Sussa

Respons, respons, respons ;)

Fan det var måånga tankar om allt i huvudet i morse när jag vaknade!! Känns så stort allting :)

Hör av dig idag om vi ska ses nåt eller om du får reda på nåt.. Å säg till om jag ska göra något idag :)

Kram kram



2008-09-11 @ 08:09:34
URL: http://gangstar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Läser din blogg nästan jämt men har inte hunnit skriva något kul att det går bra me huset. Skulle var kul att komma när ni har fått ordning och allt har börjat lungna ner sig ha det bra så hörs vi kram jenny

2008-09-11 @ 08:43:04
URL: http://erikssonnordberg.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0