Min dag

Jag var upp i gryningen och gick runt och tittade ut , det var dimmigt ute. men vad härligt det kändes.
Dessutom är det min dag idag!!!
Blev väckt (06.00) av lille Thoris som bökade runt bland madrasserna på golvet... han väckte oss alla. Ida och pappa gick ut för att klippa gräs då blev Thor nöjd och somnade om och sov till halv tio!
På morgonen var säljarna (som vi köpte huset av) över och fikade och sen kom kakelkillen och kolla vad som skulle kaklas, vi blev sena iväg till Uppsala. Först Biltema och köpte rem till klipparen, sen Bauhaus och köpte kakel och tillbehör till köket, sen kaminhuset och kolla på vedspis, ByggMax för att köpa golv och så Maxi för att hämta födelsedagstårta. Kl. 14 skulle vi ha gäster, 10 i åkte vi från Maxi, typiskt oss att alltid vara sena. Svärmor, Anders och morfar Erik var redan hos oss när vi kom hem.
Sen kom min familj och lilla syster, Hanna fick jag träffa, som jag inte sett på flera veckor och alla andra, ingen nämnd ingen glömd...
Tack allesammans för uppvaktningen.
Nu ska jag ta ett glas rött och se framemot ännu ett fint år.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis hörde att du fyllde år. Inte långt kvar till du blir tant kram

2008-09-07 @ 10:08:40
URL: http://erikssonnordberg.blogg
Postat av: Sagasmamma

GRATTIS i efterskott :))) Hoppas du hade en kanondag! Vill se massa bilder på huset, lägg in :D

2008-09-07 @ 21:33:19
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0